Użytkownik lokalu może dokonać zmiany wysokości zaliczki za zimną wodę i podgrzanie wody w opłacie za mieszkanie składając w Dziale Czynszów (w pokoju nr 30 lub 31 - odpowiednim do miejsca zamieszkania ) lub właściwej Administarcji Osiedla wniosek, w którym należy podać nowe wysokości zużycia. Zmiana może nastąpić od następnego miesiąca obliczeniowego po złożeniu wniosku.

ebok

 

TSM w Tarnobrzegu
ul. Wyspiańskiego 3
39-400 Tarnobrzeg

Centrala:
15 822 57 10
15 822 57 56
15 822 57 78
biuro@tsm.tarnobrzeg.pl

Grupa awaryjna:
15 822 14 90

Serwis TVK i Internetu:
15 822 43 21

Używamy pliki cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać w zakładce Polityka Prywatności